ska nanna nu;)

ärsch pencilinen har inte hjälpt något än så jag hoppas verkligen att den gör det tills imorgon. jag är nu riktigt trött men om 1 secund så är jag pigg igen -.- det finns inte mycke att göra åt det. urcsh åt ben&jerrys strewberry cheescake innan och det var ingen dröm det där. den smakade bara gammalt så mamma& jag åt annanas istället. blev inte att jag färgade håret idag för jag duchade imorse och satte upp det så mitt hår är ganska tjockt och då torkar det inte om man sätter upp det. så det blir att jag slingar det imorgon istället eller så väntar jag ett bra tag för det blir ju prao på tisdag och kommer förmodligen få något liknande då så det är ju bra om jag kan spara på de tills jag verkligen behöver det.
ja imorgon får jag inte heller gå ut säger mamma så alla mina plaer sket sig totalt:( jaja hon vill bara väl så det blir att jag håller mig hemma tills jag e frisk dvs ett tag -.-



haha min och nattis mupp dans, pose ;)
hihi mobba nt, nu ska jag nanna, puss

Kommentarer
Postat av: natalie skok<33

HAHAHAHA,aw vår mupp pose/dans är fan bäst!

och bästavän jag saakanr digmest! bli frisk !!<3

loveu!

2010-04-10 @ 11:17:13
URL: http://nataalieskok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0