don't change history; make it

laddar ner oth och kollar jackass på tv eller jag gjorde för det är reklam nu. imorgon
så ska jag va med cassi F så vi ska hitta på något om jag nu mins rätt, sen på torsdag
så fyller mamma år och då blir det att vara hemma och vara barnvakt för hon och
nicklas ska ut och äta på kvällen. vet dock inte vad jag ska ge till min kära mor...
det är så svårt:(
men jag kommer nog på något... eller nej nu fick jag en ide:D:D hihi detta kan bli bra
eller det är ju upp till bevis att se imorgon då jag typ får firra de:D
nu blev jag glá.
imorgon kanske jag även ska ta tag i att slinga min Über fula utväxt. haha!
jaja ha det fint allesammans. senare ikväll så kommer bilderna upp från igår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0