Dag 04 – Vad är kärlek?

mh.. vad är kärlek egentligen.. kärlek kan vara till olika saker..
det kan vara familje kärlek, syskon kärlek eller kanske kärlek till sina vänner.. & kärlek
man är två till att dela..
familje kärlek känns ju nästan självklar.. jag älskar iaf min familj, dom finns och ställer
alltid upp, som imorse när jag kom ner gråtandes till mamma pga av mitt öra så låg
klara & hampus där, och klara och hampus automatiskt kom och sa stackars nellie,
älskar dig nellie och nätt pussa mig på kinden.. det värmer, det släckte en del av värken
jag kände som bultade i mitt huvud och mitt öra.. det är familje kärlek, eller lite av den,
när min bror kramar mig och säger det löser sig. kännslan av att man kan prata om allt
med alla. att min bror kan prata med mig om allt. jag kan vara irriterad på dom alla, jag
kan säga att jag hatar dom. men det gör jag inte jag älskar verkligen dom alla i min
familj till djupet av mitt hjärta!
den vänskaps kärleken man känner är också speciell. ingen kärlek är den lik, vissa vänner
har man mer förtroende för osv. jag har vänner som jag älskar eller som man på ngt sätt
kan kalla att man delar kärlek med. som vissa avslutar man alltid ett samtal med ett,
jag älskar dig. också vänner man kan lita på, är vänner man älskar. de vänner som alltid
ställer upp i alla lägen.. det är sånna man kan dela sån kärlek med. eller jag kallar det en
slags kärlek.
& så till sist kärlek man delar två..
det är när en bubblig känsla kommer när den personen hör av sig, känslan av att träffa den
personen, allt. allt är speciellt. men det är också dom känslorna som är svårast att del då
alla känner olika vid kärlek två emellan.. jag kan inte berätta för er vad kärlek för er alla
betyder och inte exakt sätta ord på det själv. för kärlek.. det är speciellt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0