dag 1-15

Dag 01 – Presentera mig själv
Dag 02 – Mina föräldrar
Dag 03 – Det här åt jag i dag 
Dag 04 – Vad är kärlek?
Dag 05 – Min dag
Dag 06 – Min bästa vän
Dag 07 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 08 – Mina syskon
Dag 09 – Den här veckan
Dag 10 – Mina drömmar
Dag 11 –Det här får mig att må bra
Dag 12 – Min favoritplats
Dag 13 – Mina rädslor
Dag 14 – Ett sista ögonblick
Dag 15 – mina vänner


jag la igår upp listan som jag hade tänkt göra men den har visst försvunnit..
detta är iaf vad jag kommer att skriva om och precis som jag hade skrivit igår, är det
något ni saknar som ni vill att jag ska skriva om så hojta till så skriver jag om det!
dag 1 är avklarad, och allt jag skriver inom denna listan kommer att ha en egen
kategori som heter: dag 1-15.
thats all. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0