from me to you a merry merry christmas

hehe.. kom för inte så länge sen hem till pappa från farmor och farfar:D
hehe fick lite julklappar idag.. blev: en data av pappa, tv av F&F klocka av elias, & lite
andra småsaker som jag inte pallar skriva! :D
imorgon ska jul firas med mamma niklas & hela den familjen!! bilder kommer att komma
i mängder då jag kommer bo med niklas systemkamera!
håller nu på att ladda ner alla nödvändigaste sakerna att ha på datan.. dock kunde jag
inte ladda hem gammla msn.. jävla skit! hatar den nya "/
hehe utorrent laddas hem nu, vlc är klar, spotify & skype.. ngt mer jag behöver?! isf
säg till! nu ska jag iaf kolla klart & lära mig mer om datan och tv:n :D
julkramar till er alla från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0