håll mig hårt eller släpp mig helt

kolla the town innan med ena.. la in ett asgarv när de hade klätt ut sig till nunnor och
ska gå av sista bytet av bil, kliver ur bilen med pistoler & allt de rånat och med all
utstyrsel på och så står det en polisbil med en polisman i brevid dom! haha fy fan vad
jag garva.. kanske lite fel ställe att garva på.. vad vet jag men jag tyckte att det var
lite klockrent! imorgon blirre att sola en sista gång innan nyår! känner mig inte riktigt
nöjd med det jag hade tänkt att ha på mig så ska nog med pappa & elias till väla
imorgon & stan för att fixa det så jag har allt klart! ska även vara barnvakt i ca en
timme imorgon för mamma skulle iväg.. så imorgon ska jag och de små ut och mata
ankorna eftersom det är vad de gör på morgonen klockan sisådär 10.. ja för då har
dom redan varit vakna i ca 4 timmar..
jaja nu ska jag göra ett annat inlägg som komer upp snart..
dag 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0