I just wanna be with you

kom nyss in..
stack med eve och gabby för att lämna vigges mössa hos han (Y) där hade dom
lite snö kirg ;) hahah sen stack vi lite mot dom & sen gick dom hem mot eve och
jag & vigge gick mot ena som vänta vid dammen, gick en runda och snacka och
så.. sen starta dom krig mot mig :( dom kröna mig och kasta in mig i en buske..
vigge höll mig runt överkroppen och ena bena.. sen hopp in i en buske... aja
dom fick tbx sen med lite snö i huet och så :D haha fett kallt faktiskt.. när dom
skulle kröna mig först flög jag som ett skott in mot julias trädgård för att gömma
mig, eller nja inte in men vid kanten för dom har typ ett staket där så stanna där.
men jag blev krönad endå -.- sen kom dom hem & dom måste ha trott att vi va
dumma i huvet först -.- haha jaja :D dom kännde igen mig sen och julia hälsade
glatt som alltid :D
haha aja, minne för livet som ena sa ;) haha :D imorgon så ska jag va med
enaponken:D båda våra bästavänner drar imorgon :( emmy till thailand tror jag det
var, & ema till kroatien :(
äeh nu ska jag hämta upp chai latte i min nya kopp haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0