I told you!

va & tog bort 4 lever fläckar idag.. en på högra armen, en
på magen, en i nacken & en  på ryggen (Y) gjordes med laser... kan ju säga
att bedövningssprutan var hemsk...
idag har jag varit på väla.. igen (Y) köpte min odd molly love knit!!:D
bild kommer imorgon! brun utan sol köptes &så eftersom jag inte kommer
att få sola nu på ett tag.. eller ja.. har gjort det en gång på ca en
månad men gillar inte att vara blek längre! jag har prov imorgon i skolan..
det kommer inte att gå bra för jag har inte ens  öppnat papperna eller
ens skummat igenom papprena! så vi får väl se hur det går!
jag kan iaf om cellandning, kolhydrater & lite om kretts lopp.. hoppas det är allt
.. annars så kommer detta provet att gå åta helvete..
men nu ska jag sova så jag är utvilad tills imorgon, så godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0