I used to miss you..

har nu kommit hem efter att ha firat jul i ingelsträde... gick som det gick.. lite
besviken but I survive!
kollar tomten är far till alla barn på 4an just nu & ska snart starta the town som
jag ladda ner igår. sjukt skönt att allt julfirande är slut imorgon.. för jag pallar
helt ärligt inte med det! det är inte ens god mat? eller det kanske det bara är
jag som tycker? lixom hur gott är det med janssons frestelse? prinskorvar?
sill? när örk.. det är inte min grej precis!
imorgon så kommer kusinerna hem till oss hemma hos mamma så ska vi äta
kalkon, mums :D sista julklapps spelet och sista julklapparna. oharre så skönt.
på sönda så är allt verkligen över:D:D:D
hoppar av glädje bara av tanken att allt detta snart är över:)
nu ska jag tvätta av sminket och krypa ner under täcket. bloggar mer senare
igen. kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0