Im all alone and I need you now

kollar gammla videos från stockholm i sommras, attans så kul jag och madeleine
hade när vi var ute och åkte moppe har nog aldrig skrattat så mycket i hela mitt
liv! nog kul att jag inte kan snacka skånska typ när jag är uppe i stockholm.. eller
jo jag kan men det är jävlar i det svårt när jag är omringad av stockholmare!
men jag trivs på något sätt med att prata så när jag väl gör det :P haha låter..
renare på något sätt eller vad man nu ska/ kan säga :D
haha jag saknar verkligen stockholm, hade så sjukt kul där, eller det har jag
alltid! saknar människorna som jag är med där, alla sjuka grejer vi kanske gör
emellanåt, min extra familj. mitt extra hem :D
love! finns så sjukt många fler personer under denna sommarn som jag umgicks med
men som inte kom med på kort.. men man kan inte alltid ha kameran i största hugg..
nu ska jag snacka lite med ema & sen sova så jag är pigg tills imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0