Dag 01 – Presentera mig själv

jag, vem är jag egentligen?
jag är en ganska ofta glad tjej, jag kan ha mina galna ideér. mina tysta &
mina pratsamma dagar. jag kan vara den söta tjejen, den fula tjejen, du kan
hata mig, du kan älska mig. jag älskar alla mina vänner, för alla har sina egna
sidor som alla på något sätt jag behöver, som alla på något sätt kan göra
mig glad! jag lever och bor på två olika ställen samtidigt. mamma & pappa.
jag är omringad nästintill dagligen av små glada skrikiga tjuriga & hagalna
ungar som jag älskar till djupet av mitt hjärta. jag har tidigare i mitt liv tränat
bjj flitigt som gav resultat.. jag sluta, jag har börjat igen och ska bli lika bra
som jag engång var! jag sjunger, jag älskar att sjunga. jag älskar musik &
går minst en gång om dagen in på letssingit och kollar upp låt texter som jag
sitter och lär mig. jag brinner för musik. jag hatar att ha fel och att erkänna
att jag har det. jag gillar att göra random saker. jag tänker ofta tillbaka på
hur mitt liv brukade vara, & jämför alltid till vad det är nu. jag tänker
dagligen på min syster och mormor. jag älskar min bästavän ema! som jag
även saknar något grymt mycket. jag har blivit sviken, kanske för ofta.. det
har blivit en vana.. Jag är rädd för spindlar. på mornar så kastas kläder
hejvilt här hemma, jag plockar varje kväll undan alla kläder som varje
morgon slitits ut. jag har dåligt självförtroende. jag är viktfixerad.. vilket
kanske inte syns, men jag är det. jag försöker att leva i nuet men det går
inte alltid så bra. jag älskar att vara i stockholm, jag älskar personerna där,
det är ett av dom ställena jag kan vara mig själv till 100% jag kan göra alla
de där random sakerna jag vill göra. jag kan göra vad jag vill och se ut hur
jag vill och endå känna mig älskad. där jag skrattar nästan hela tiden, jag
kan vara galen jag kan vara en pajas som jag är.  jag tror på kärleken,
jag tror inte på ett slut, jag tror på ett alltid.
jag är mycket, jag är full av ord. jag älskar att skriva av mig.
kanske är inte bara detta jag, jag är mer än vad jag själv kan beskriva med
ord och vissa skulle nog skriva till mer eller ta bort lite.
en sak vill jag iaf lägga till, ema är en av ljus punkterna i mitt liv, vi hatade
varrandra i innan men se var vi är nu. jag har förändrats, jag förändras
fortfarande, hoppas ni hänger med i svängarna;)
julia&evelina, vill nämna er här med, ni gör min dag! Jag älskar er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0