JULIA FINASTE ASTERMAN BRINK!

jag älskar dig av hela mitt hjärta. du är som en syster för mig..
men vi träffas inte alls ofta, trotts det korta avståndet.. fan
vad jag saknar dig mitt hjärta! alla minnen, det blir bara fler &
fler för var gång. ta sommarn när vi gjorde lotter och grannen
van en rock skiva.. när hon spela den på högsta volym dagen
efter, när vi va och kolla fch i landskrona. gånger när vi va
betydligt mindre när vi satt på din baksida och gjorde egna
parfymer.. när vi plocka plommon & sålde till dom som inte
hade plommon träd på gården. små saker som sätter spår,
glada spår, hjärtat jag ler när jag tänker på dig för du gör
mig verkligen glad! du är underbar julia. jag skulle kunna
skriva böcker om dig och efterföljare till böcker om hur mycket
jag älskar att ha dig så nära, som en syster, bästavän.
jag skriver det för sista gången i denna texten men du lär få
höra det betydligt fler gånger, JULIA ASTERMAN BRINK,
JAG ÄLSKAR DIG FRÅN DJUPET AV MITT HJÄRTA!
julia du är underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0