tell them I was happy

har nyss städat lite på mitt rum, har vatt på väla med mammsen (A)
hihi hon köpte mig en egen stor kopp till min chailatte (H) älskar chai latte! så sjukt
jävla gott hehe :D
ska snart fixa mina naglar och sen när klara& hampus gått och laggt sig så ska jag
& mamma kolla film, ganska länge sen man fick ensam tid med henne faktiskt och det
skulle behövas idag faktiskt... har ingen annan att prata med om allt som ibland
kommer upp i mina tankar, hon vet allt om det. så känns bäst att prata med henne.
även om jag har världens bästavänner & världens absolut bästavän att prata med
så räcker inte det alltid ibland.. och ema åker ju imorgonbitti tidigt som satan så kan
inte prata med henne om det nu iheller "/
KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0