when your heart stops beating, my whole world will stop spinning

.

va på väla innan med ponken, träffade en del folk man kände,
gick en sväng med vissa och sen gick vi typ bara och klagade på hur
mycket folk det va överallt! haha vi var helt trötta i benen och orkade
verkligen inte gå mer så vi tog bussen hem vid ca 3 & nu är vi hemma
hos mig, vi laddar ner filmer nu som vi kan se idag och imorgon när
vi ska ha slapp dag. ska kanske slinga mitt hår (Y) ljusare!!
tycker det behövs med tanke på min utväxt..
imorgon blir det slapp dag, sola och film och en massa mys!
kan behövas nu efter jul och innan nyår! ;)
nu ska ena skriva sitt inlägg på sin blogg så jag skriver mer senare och
lägger kanske upp bilder på vad jag köpte idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0