you are the music in me

sitter i soffan nere hos mamma med fullt ös med små ungar som hoppar, sjunger,
dansar & skriker lite smått överallt!
0 smink och slapp kläder -.- orkar verkligen inte göra ngt speciellt idag.. ska plugga
senare så får vi se vad som sen händer, ema kunde inte sova här inatt.. så vet inte
vad jag ska göra.. får sova hemma asu (Y)
endå rätt gulliga bilder på mig och klara haha :D & även en väldigt söt bild på mig & adi
haha nu ska jag hjälpa mamma med maja, klara & hampus (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

är du på g med adi? väldigt söta ihop måste jag säga!!! : D

ni passar utmärkt

2010-12-12 @ 20:19:51
Postat av: Aki

SÅÅÅ GUUULIG BILD PÅ ER 2!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D

2010-12-13 @ 21:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0