drar snart :D

ska då till linda & sen kommer nickan dit!!:D:D
nicenice, har dock ingen aning om vad vi ska göra. igår kollade jag & julia på twilight
& det va ju lite pinsamt när vi båda la in sånna as garv vid två olika ställen där man
egentligen inte skulle skratta haha men kul va det, & själv kan jag inte sluta garva när
jacob kysser bella och hon ska slå till han & "bryter" eller stukar handen.
längtar tills 4:an kommer ut i film också, för er som inte läst böckerna och inte kommer
göra det så kommer den va bääääst!!
jag är förälskad i filmerna men böckerna är bannemig bäst :P
nu ska jag kasta ner tvätten i tvätt korgen där nere och sen ska jag ta bussen till linda

så ni alla får ha en super dag. och jag stack aldrig till sjukhuset idag för jag fick fan
panik innan vi skulle åka, bara total vägra... -.- men våga inte.
aja köös haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0