faadi fadå

hej hopp,
jag e typ riktigt förkyld, täppt i näsan & har super ont i halsen & hostar.... inte nice.
igår stanna jag & carro hemma för vädret såg inte så lovande ut precis så vi baka
& spela kort typ, sen gick vi upp & gick in på chattroulette XD
det är sjukt så många äckel gubbar där finns, men vi hittade 4 gulliga killar,
så vi pratade först med 2 av dom i ca en timme säkert, sen hitta vi en MODELL
wow, dock så laggade datan så samtalet avbröts så vi fick starta om det så kom
en annan snäll kille upp :D
&& för en gångs skull så hittade vi en svensk kille en gång men uuush
så här skrev han

- okej jag brukar inte göra såhär men min tjej e på semester och jag är skit kåt,
vill ni se mig?


vi - örm haha din tjej e på semester?
- ja men vill ni se mig?
(visar sig)
- så nu får ni visa mig.
- haha vi har nt bett om att få visa oss, så nej
- okej men då bläddrar jag vidare.
- gör du det,
(båda nextar)

OBS!
detta är inte en av de 4 killarna!
men seriöst, varför?
varför ska kåta gubbar sitta och runka & hålla på i cam? man blir fan bara
illamående! det heter chattroulette inte runkroulette.

men det är som det är,

jag & carro kollar tv & har nyss vaknat och vi ska nog hitta på något snart skulle jag
tro men jag vet inte vad... aja det löser sig
men var fan är alla på lovet? alla e ju helt dryyyyygggaaa?!
i veckan äker vi kanske till malmö med sally & ska bada.

&& igår ringde min super saknade EMA!!!!
guuud som jag har saknat henne "/ & saknar henne :'(
men hon har det kul & bra där så det är ju bra!

srhdjk
nu ska vi ner och käka tror jag, ha de fint!

*** **** *** *** ****** ** ******* *** *****....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0