hemma..

från natt rundan, stack ut med linnea & först träffade vi ena eller hon och linnea gick hit
men ena gick för att träffa sin pojke så jag och linnea gick och köpte varma nybakta
bullar, köpte en till mamma också efter som det va därför jag fick gå ut eller jag fick gå
ut för jag sa att jag skulle köpa bullar & då bad hon mig att köpa en till henne också,
så snälla tryck in det i era redan kanske fulla care boxar!!:D
aja men nu e jag hemma och hade tänkt att sova nu då jag och linnea ska till malmö 10
över 1 imorgon så det blir att gå upp i tid & missa alla tv program.
så nu ska fläkten på & jag ska starta tv:n för att kolla ett tag & sedan få iallafall en halv
natts sömn.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är enas kille ?

2010-07-27 @ 00:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0