örby...

&avid 1 drar jag, carro & linda till örbyängar, har ännu ingen aning om fler ska med. men
antar att någon kommer komma dit, ikväll ska vi träffa sally:D
ja det var väll allt jag skulle säga eller skriva && jag har tröttnat sjukt på att vara förkyld
så det kanske egentligen inte är det bästa att bada men det struntar jag i haha..

WOHOO NU VET JAG VAD VI SKA GÖRA IKVÄLL && JAG LÄNGTAR SÖÖÖNDER!! VARFÖR
KAN DET INTE VARA KVÄLL/ NATT NU?!
haha nej men man ska ta allt som det kommer:D

men nu ska jag ge tipps till några som jag som har sån blås fläckt nu när det är varmt i
rummen, rickta dom inte mot er!!! ni kan bli förkylda, det blev jag...:(
haha & det är inte kul att vara förkyld på sommar'n
aja ni får ha det bäst idag,

mp;amp;& i miss EMA... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0