sdgfcsd

hatar rubrikerna!
aja det får va som det är:D
idag har jag vatt ute i solen med carro och typ solat så har fått littta bränna nu:D
min väska e typ packad nu så är klar för hem färd imorgon med carro vid 13.15
planet landar i ängelholm klockan 14.15 sen blirre hem och packa upp väskan &
sen ut på kvällen så om ngn vill hitta på något med mig och carro så ärre bara att
smsa eller ringa. btw min dialekt? vart tog den vägen? haha den kommer väll
tillbaks när jag e hemma i hbg igen skulle jag tro,
igår va vi hos gammelmormor & fika, tog en bild med henne innan vi skulle hem så
jag kanske lägger upp den imorgon när jag e hemma på datan igen;)
aja har haft en väldigt bra tid här uppe i stockholm med en massa kul hela tiden,
nice nice.

nej nu ska jag vara social här tycker jag och prata med carro && kanske göra
något när hon packat klart.
köös haj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0