senaste uppdateringen för 3 dagar sen?:O

ojojoj, vad är detta för stil?
haha det är nellie-blir-seg-på-att-uppdatera-tid ....
men det löser sig, jag har typ sovit hela dagen idag & det finns en del förklaringar till det
då natten vaa lååååååååånnnnnnnnnngggg!!

jag & madde drog ut en sväng men stack in till carro & lisa sen efter ett tag, så skulle jag
sova uppe hos carro & lisa. vid 2 tiden skulle lisa ut och träffa ngn arvid? aja men hon
skulle vara tillbax innom 20 minuter, men de va hon inte så vid 20 över 2 ringde jag &
carro henne för att kolla vart hon va, men då hade hennes mobil dött?!
så vid ca 3 stack jag och carro ut och leta efter henne, väl ute så såg vi ett gäng katter
och sen längre bort så ligger en katt helt orörlig vid kanten av gångstigen.
så både jag och carro sa att nej men den kanske sover men när vi kom fram så såg vi
att den va död... aja vi stog där ett tag för vi visste inte vad vi skulle göra men vi kunde
inte göra annat än att låta den va, så vi gick vidare för att leta efter lisa men "hittade"
inte henne men vi trodde att hon va inne hos arvid men eftersom ingen svarade på
mobilen när vi ringde dom så gick vi tillbaka, vi leta efter henne i ca 3 timmar & sen kom
hon tillbaka?! aja va kraftigt irriterad då så vi gick och la oss när hon kom tillbax men
saken va den att vi skulle till grönan vid 11 tiden... men jag va för trött så jag sket i det
helt enkelt & + idag så har det vatt mulet här så jag passade på att ta en chill dag hemma
& bara dega framför tv:n

så det va allt jag hade att skriva haha:D

poosar



saknar min säääng:D:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0