sjukt trött...

kom hem från landskrona karnevalen vid ca 12 igår kväll/natt tror jag, somnade dock inte
förräns vid 3 tiden i natt av en  enorm smärta...
vaknade tyvärr vid 5 tiden på morgonen ?!
somnade till i soffan, vid 8 ringde mamma husläkaren, de sa att det inte fanns något de
kunde göra åt min smärta utan det va bara att äta ipren -.-
så det blir att knapra ipren några dagar framöver (igen...)
sällan jag får käka ipren för smärta?!
aja men jag somnade om vid ca 11 tiden & vaknade till igen för ca en timme sedan & har
sedan dess bara duchat & sminkat mig, har även kastat på mig en tröja än så länge, sen
ska jag med linda till ättekulla. & jag hoppas att smärtan har börjat avta tills dess!

igår i la va det redit kul med tjejerna, va där med; ricci, linda, casse, johanna, emmy &
linnea!:D

hade tänkt fixa håret nu & smsa linda & se när vi ska dra till ättekulla, ska försöka mobil
blogga idag också!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0