smask?!

kom hem för ca en timme sen då jag & julia kollat bio. twilight såklart ;)
kom då att tänka på att, det va ju själva F*N vad folk ska smaska?!
är det så svårt att hålla ihop munnen när man äter? men varför äter man ens på bio?
åt inget denna gången på bion men inte va filmen sämre för det? så vad är egentligen
grejen med att sitta & kränga ner en popcorn & läsk och kanske på det snacks och
godis? vad är grejen? ser ingen anledning med det... så ska sluta käka godis och allt
annat sånt på bio eller sluta med allt överhuvudtaget, det är egentligen inte ens gott
-längre-
klagomål klagomål klagomål.
en sak som också känns lite störande är när filmen nästan är slut och alla är typ som
mäst inne i filmen man ser på så står en arbetande och ska sätta upp typ ett band vid
entren för att man ska ta andra vägen ut, så står hon kvar ett tag och kollar på filmen
sen ringer hennes mobil j*vel där inne?! de säger att man inte ska ha telefoner igång
där när man kollar film, men så kommer en arbetande in med en ringande mobil?
haha jaja nu har jag äntligen samlat till mig mod för att läsa klart mina 50 sider i
min sista bok av twilight serien (så länge vi båda andas)
när den är färdig läst så ska romanen inhandlas & sen ska de engelska böckerna
påbörjas! så nu ska jag läsa ett tag och sen antar jag att tv:n kommer startas ett tag
precis som vanligt....
imorgon ska jag upp vid 8?! ska till the hospital. för allt har blett värre igen så nu måste
jag kolla upp detta!
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0