vinn iPhone 3GS med telia refill!

gå som jag med i denna tävlingen där man e med i en tävling om en iPhone
med telia refill laddat med 1000 kronor!! detta erbjudandet går bara inte att missa!!
man kan tävla på 3 olika sätt, genom facebook, twitter & med bloggen.

man behöver bara veta hur många fria sms man har med telias abonnemang MAX 25
& skriva en motivering till varför man tycker att man ska vinna,

mitt svar på frågan är att med telia MAX 25 ska man vara mellan 18-25 eller student
för att kunna ha abonnemanget och det kostar olika för vad man ska ha med det
om man ska ha surf osv, men annars så får man 5000 fria sms med detta
abonnemang vilket är bra!

jag tycker iaf att jag ska vinna mobilen för... äsh jag vet faktiskt inte men har velat
ha en sån ett tag, tycker att det är lite egoistiskt att skriva att jag bara jag ska ha
den för att jag förkänar den... för det finns miljoner mer än jag som vill ha en och
ser att även dom behöver en iPhone, vissa vill ha den för; alla andra har den & visst
förstår jag det. alla vill ha den av många anledningar men jag vill ha den för det finns
så otroligt mycket man kan göra med den & för att det ska vara en bra "mobil"
eller om man ska kalla det en "mycket görare" eftersom man kan göra mycket
med den?
aja, som många andra vill jag vinna en iPhone så gå med i tävlingen & va med om
att få chansen att vinna en!!

klicka här för att komma till tävlingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0