allt du gör, gör mig förvirrad....

helt ärligt så pallar jag nt mer, allt du gör är patetiskt & du beter dig bara omoget just
nu, man skulle kunna tro att det var du som var i min ålder. men du är fan äldre än mig
men beter dig som yngre`? haha det är fan bara så sjukt omoget!
pallar nt detta mer, först sitter du och bölar över små skit bagateller och nu beter du dig
bara som en idiot, men vi får väll se hur långt du kommer komma med det i längden,
men lilla vän jag har svar på det redan nu. du kommer inte komma någon stans vännen
inte en meter och en knapp millimeter kommer du komma!
men alla är vi olika & det du håller på med lärde jag mig när jag va liiiten att man inte
skulle göra, haha men så som jag insåg det när jag blev äldre så kommer även du det
när du mognar!

så nu har jag skrivit av mig lite, haha så nu har trycket i huet släppt en aning!
jaja nu har jag typ inget mer att skriva...:P
va nyss på väla och handla ett jeans linne, jag vet att många redan har det & bland
annat julia & evelina men jag älskar det och har länge velat ha det så jag bryr mig inte,
hade  tänkt ha med det till stockholm och en massa annat då också.



sugmärket från igår, dock större i verkligheten, haha tack ena!!!:O:P



har lätt lockat håret & har på några glasögon från bik bok & jeans linne + vanliga tights
blir min outfit idag :P

pooss haj nu ska jag på 40 års kalas ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0