åppidåppi

mina rubriker är panik kaoos haha.
mamma ringde hem till julia vid 9?! och väckte mig?! så nu ska vi snart iväg ?!
jag får panik, jag är sjukt trött och allt så ska vi iväg?! jo jag ska till arild och träffa
mina kusiner som flyttat hem från chile idag, men jag måste ju packa mina grejer.
jag har inte ens tagit fram en väska att ha allt i....
aja får bara se till att jag hinner!
igår kollade jag och julia sex and the city 2, och den va faktiskt bra. men jag tycker
faktiskt att ettan fortfarande är bäst. älskar den scenen när charlott sket på sig när
de va på carries & bigs misslyckade smekmånad:D
haha nu ska jag göra mig helt klar för att åka för om 20 minuter så ska vi visst åka,
jag som hade fått för mig att vi skulle åka vid 4 ikväll -.-





hade några fede nolife bilder men detta är den enda ni får se ;)

kramix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0