carro med platt tången i största hugg:D

just nu sitter jag och bloggar medans carro plattar mitt hår:D dte e nice!:D idag har vi
vatt i upplands väsby & shoppat lite som vanligt, det blev en tröja på gina & två fina
klämmor från h&m, & bilder på allt kommer när jag kommer hem ;)
ikväll ska vi ut och kolla fjorrarna nere i vallentuna centrum, hihi szhh men vi ska vara
lite olagliga ikväll, haha men jag vet att ni inte förstår med vad :P
men det kanske blir ett litet video inlägg från ikväll, vem vet, det kanske ska bli mer på
det övehuvudtaget eller va dsäger ni? äsh ni är så dåliga på att kommentara så man
kanske inte får något direkt svar på det heller -.-
haha nej jag skojjar eller ja,,,, till en viss del.

vi har nyss käkat middag ute ikväll, det blev grillat & potatis gratäng:D mummmms,
senare blir det att städa undan här lite granna för imorgon blir det feeeest!
&&& senare ska även jag och carro baka tårta (jordgubbs tårta) muuuums fillibabba:D
nej vet ni vad, detta va dagens informations inlägg, kram hej!



bild frpn ifjol hos gammelmormor, & smulorna på bodet är när vi skurit upp maränger
så det är det inget annat!



även en bild från ifjol, blev ett lite roligt samtal med vakten där, haha bara släckten vet



gamnmelmormor, hampus & carro



madde & anders

det får helt enkelt räcka! pooos haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0