elr..

äch jag lägger in några andra bilder
dessa har dock inte med mitt rum att göra!



gammal bild, fast detta är lilla nelson som passade på medans jag va vid datan att kila
upp och lägga sig på alla kuddar -.-



flåt ema, men detta är när jag & ema va i parkerings huset vid dunkers:D



lillasysters grav, ängeln är gjord efter henne, det ända är håret som vi aldrig fick se
växa långt men vi gjorde den så,
ängeln är gjord av han som målar mussepigg, mamma hade kontaktat han eller vad det
nu än var, så han gjorde denna till oss.



stenar vid lilla saras grav, pinglan skulle blett 6 år på midsommar afton den 25e



elias knasar sig & mamma i soffan

klar!

Kommentarer
Postat av: ''anonym''

förlåt att jag frågar men vad har hänt med din lilla syster,och hur hände det?

2010-06-12 @ 09:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0