glad nellieelisabeth:D

sitter nere på maddes dator och jag och carro har nyss gjort oss typ klara,
eller jag har. vi ska snart till arringe eller vad det nu heter;P har ingen aning
där ska vi köpa blommor till midsommar, bikini till carro, nagellack till mig,
bok till mig och jag kommer inte ihåg om det var något annat som carro
skulle ha. nu kom nyss deras mamma hem så busar lite :D
hihi ja som ni kanske märker så kan det bli lite uppdateringar men med
mycket information för jag orkar inte och har inte alltid tillgång till dator när
vi är ute och flänger! igår så va vi i stan & där fixade vi ett veckokort till mig
så jag kan åka runder fritt här som mina sysslingar. så på det sättet blir det
billigare och bättre för oss att ta oss fram, och det va inte så dyrt, 160 kronor
landade det på. köpte även två grejer på gina som jag tyckte känndes
passande att ha nu på sommaren.
idag blir det att ta med kameran när vi är iväg så ska vi fotta lite, men nu ska
vi dra tror jag eller nej jag ska fläta carros lugg först. kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0