grattis älskade syster, saknar dig :'(




varför?
hjärtat mitt, du skulle fyllt hela 6 år idag.. du skulle börjat skolan efter sommaren &
jag hade mer än gärna gjort allt för att se dig göra det. se dig göra dig fin för första
dagen i skolan, allt som vi så länge sett fram emot kortades av drastiskt. du som skulle
levt ett långt bra liv, vände tillbaka.. du vår lilla ängel kom men vände om.
jag är för evigt tacksam för den tid du fans med oss & det finns inte ord för hur saknad
du är, saknaden kommer alltid att vara där & vi kommer alltid ha ett tom rum efter dig.
du lös upp vår vardag när vi hade det som svårast. vi älskade dig över allt annat. du
var vår lilla ängel fast i annat format till vad du är nu.
jag saknar dig varje dag och tänker alltid på dig, jag älskar dig & jag hoppas innerligt
att du alltid kommer minnas det, att du alltid kommer minnas dig som jag kommer
minnas dig.

grattis på din 6-års dag sara lilla!... allt hade varit så otroligt mycket bättre om du va här
med oss.... sov gott lilla fröken fräken, vi ses snart!<3



Kommentarer
Postat av: ida

hur gick hon bort?

2010-06-25 @ 19:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0