kollade igenom lite gamla bilder.

och hittade några stycken. orkar inte lägga upp några eller jo två kommer, en på elias & en på victor.



men först en liten bild på maaj:)



& en på lilla victor....
jag saknar dig din lillskit. förstår att du har det svårt nu gubben lilla och jag vill kunna finnas för dig men vad jag än kommer att göra kommer bara bli värre för dig. jag vågar helt enkelt inte lägga mig i. jag mår dåligt bara tanken på vad du går igenom. men jag finns och tillsammans så ska vi vinna! vi ska ligga på toppen för du förtjänar det bästa för du är en underbar unge victor! du är helt underbar. jag hoppas att allt löser sig så vi kan ses i sommar igen & då jäklar så ska jag krama isönder dig! haha nej det ska jag inte riktigt men jag saknar dig victor!
& missförstå inte detta, vitcor är 98. jag har känt han sen han föddes



& du ditt lilla troll! jag älskar dig trotts allt för du är ju min bror och ingen kan någonsin ersätta dig!

nu ska jag ner och ladda in alla bilder från igår, kanske tillochmed ett videoklipp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0