ska bara ta på mig lite kläder sen beger jag mig till min översaknade julle bulle







blev inget stan eller jo & hämta min tunika av N1. så nu ska jag till juia snart.
ska va hoss henne & mysa inatt. vi kommer även att göra en egen & ny trend.
bilder kommer på det senare, inatt/ ikväll/ imorgon. hihi nej nu ska jag göra
mig iordning för mys så ska jag & julle ha freddaaaaaasmyyyyyyyys hos
henne. ni anar inte hur mycke jag saknat henne.
älskar dig julia, alltid vi!
och eve, självklart älskar jag dig med. det är vi 3 mot världen!



äeh jag bryr mig inte, ja det är en kill tröja, min brors men jag går med den på till
julle för den e NIIIIICEEE:D
haha ha de fint!:D

Kommentarer
Postat av: evelina

hoppas jag, att du mena mig ;)

hihi (a) <3

älskar er! <3

2010-05-28 @ 18:47:21
URL: http://ebbaevelinanoreell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0