vart tog knappen vägen?



idag trillade knappen av från mina byxor, inte av att de är försmå för de är dom inte utan antagligen för att dom e sletna och lite sånnt:D
så dom får kastas och sen får jag köpa lite nya byxor tror jag..
kanske drar ner till stan eller åker iväg med mamma imorgon och letar efter lite nytt. vill ha ettpar klarblåa byxor. men vi får väl se vad jag hittar. dessa får kastas iaf.
imorgon ska jag även kika på lite nya navel piercingar och en ny till mitt öra (A)
ska nog på med en stor tjocketröjja och tights eller joggingbyxer nu, vi får se..

har pluggat i ca 1 ½ timme idg och känner mig väldigt stolt över mig själv och idag är sista fettisdagen för mig sen blir det en massa frukt & grönt istället! blir kanske att jag lägger upp dagens mat osv här i bloggen men vi får vella se! nu ska jag röra mig mot tv:n och bort från detta tråkiga skrivbord fullt med läxpapper....
har tjatat på mamma ännu mer om att lägga upp bilderna från konfan men nej hon har inte haft tid så det kan ta sitt tag men jag ska tvinga till henne framför datorn senare när hon kommer hem. kyss hej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0