and so the lion fell in love with the lamb what a stupid lamb what a sick masochistic lion

.

ligger och kollar twilight med ema.. hihi meee love! haha ema tycker nog att jag är
lite jobbig när jag upprepar repliker från filmen då jag oftast får händer i huet och
slag i magen ;)
haha hon frågade även om jag ville ha lilltån eller stortån upptryckt i röven;)
jag tackade såklart nej!:D annars ett väldigt trevligt erbjudande som jag annars inte
hade tackat nej till... nejnej.. (ironi)  nu ska vi kolla klart på
filmen efter ett 5 minuters avbrott. puss:D

Kommentarer
Postat av: Eirikeli

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)

2011-03-01 @ 21:32:58
URL: http://eirikeli.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0