dummer...

jävlar silka heta bilder la in i inlägget innan! :O haha nej nu får jag blogga som fan för
att bilderna ska hamna på nästa sida... var ju inte så vacker kanske ny vaken i efterblivna
kläder och uppsatt hår! gillar verkligen mitt morgon utseende! haha not!
för ca 30 min sen så kom jag hem, victor körde hem mig på sin moppe, hade vatt hemma
hos hampe med eve, victor, filé aladin och emil & såklart hampe haha :D
kollade barca när dom spela och hade en hyfsad kväll med galet mycket skratt:P
nu ska jag tvätta bort allt smink, borsta tänderna och sedan sova! mycket bra ide tycker
jag! imorgon blir det upp vid ca 11 och sola! äntligen! ska fan sola i 30 min då! färgen ska
bannemig tbx nununununu!!!
finns inga normala bilder på mig och emsan...:P

Kommentarer
Postat av: Anonym

var ni inne hos hampus eller vadå ?;o

2010-11-03 @ 12:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0