i could really use a wish right now

ema har damp.. hon är störd, hon är knasig. jag är..
fan vet vad jag är, ema säger att jag är ful, har konstiga ben,
mina fötter är vinklade fel, är mörk i bakhuet, har fjortis rand, har
hår i munnen, biter av nagellack, tycker att jag är mesig för att
jag stör mig på att jag glömmt allt mitt jävla smink i skolan, varför
kan jag inte bara sova med det över natten så är det kvar imorgon
+ lite små finnar + utsmetad mascara + fläckar (ännu värre fjortis)
kuddarna måste tvättas..
ibland undrar man vad människan tänker med!
JÄVLA SKIT MITT SMINK LIGGER ÖVERGIVET PÅ NÅGON JÄVLA
BUSS ELLER I SKOLAN!
ASJÄVLASKITSUPER BRA! FAAAAN!
(tollen ville inte vara men på bild, fick radera dom)
nu ska jag och ema spela hamburgare..
varför heter det hamburgare? hamburger?det är ju inte ens skinka i?
ham? va? nu är jag fan trög också -.- aha...
einsten brevid mig förklara nyss.. man gjorde det
av hästkött innan och häst kött heter hamburgar kött?
så egentligen när man ska beställa käk på mc så ber man om en
hästburgarchees eller liknande;) eller varför inte en naturell
hästburgare? big horse och co eller mc häst
dagens debatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0