I wont ever let you go..

lillalilla hjärtat.. jag saknar dig, jag vet att du har det bra där uppe.. du slipper
alla slangar, andningsmaskiner, sprutor & att dagligen göra blodprov.
men vi saknar dig Sara.. du ska ju snart bli stora syster igen...
när man frågar klara och hampus var du är så pekar dom upp mot himmlen och säger
Sara är en ängel nu..

det är tufft.. det var tufft.. det jobbigaste jag varit med om, att ligga brevid dig och
höra ditt sista andetag.. sista hjärtslag... hur maskinen med puls sjönk på en
sekund från 30-0.. hur maskinen började pipa. min mage vände & vred sig av smärta,
det var hemskt.. att klä på dig dina kläder.. välja kista.. allt. lilla sara..
jag saknar dig ännu..
jag hoppas vi ses igen där uppe, jag älskar dig då nu & föralltid älskade syster...
i våra hjärtan lever du vidare med våra minnen.. men snälla, jag hoppas att
du har det bättre än då.. att du nu inte fortfarande har slangar kopplade till
dig & att du slipper allt med sjukhus,
JAG ÄLSKAR DIG SARA ELISABETH BENSBY

Kommentarer
Postat av: cassandra

<3<3

2010-11-18 @ 07:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0