just the way you are

är riktigt trött men jävligt glad idag:D
igår natt eller ja vid 00.00 så tog jag ema och cuppe bussen, jag & ema skulle till rg
och cuppe skulle hem. stack och träffa adi och yra runder i rg för att komma till han,
vi trodde vi va fel hela tiden men det visade sig att vi var rätt nästan hela tiden (H)
sen gick vi med han till aki och snacka med han ett tag:D
...:D
sen ja.. så efter ett tag eller ja vid ca halv 2 så gick vi hem jag och ema:P
hahahhehehihihöhö nej fy fabian vad jag har tråkigt(H)
ska ner och ducha nu! blir kanske att sova hos empis inatt:D poooos
igår när cuppe va här;) han va ju nog smart att sätta på sig en ring som är min och sen
knappt få av den (H) men den gick av efter ett tag...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0