snutarna!

sitter & kollar snutarna med eve & ema.. ska snart gå och lägga oss..
var hos tandläkaren innan idag då jag blev as glad eftersom han inte
nämnde något om tandställning! han berättade dock att jag har
tandköttsinflammation...
det gör verkligen skit ont.. fick någon konstig grej till tandtråd och
måste hålla på så hela tiden dagligen i 2 veckor i hopp om att
inflammationen ska försvinna.. så det hoppas jag verkligen då det
inte är någon rolig grej att göra.. för som sagt, det gör as ont! nu ska
 jag inte klaga mer.. känner att jag redan har gjort det haha!
nu tror jag att vi ska sova.. så godnatt.
 
 
 
skolan idag.. jacob fixade med kameran vi fick ha från bilden ;)
jaja det var allt, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0