vem vet när..

ungen mamma haft i magen i ca 9 månader nu kommer att levereras nu i helgen
någon gång, absolut senast måndag mohahaha (H)
pallar inte att jag måste vara hemma hela helgen -.- aja så länge jag kan ta över
kompisar hit så skadar det verkligen inte.. för en hemma vecka behövs faktiskt
ibland. empz & adi kommer hit vid 7-8 tiden, ska kolla film då är det tänkt ;)
föööööörst så ska jag platta håret.. haha
jag förstod mig inte på folk idag som kom fram och berätta hur fint mitt hår var
efter att ha varit och simmat och att det på badhuset inte hade funnits något
fungerande vägguttag att sätta in plattång och platta håret med...
aja fick iaf bra kritik fån en massa i skolan... haha aja.. antar att det inte är så
illa som jag oftast ser det..
haha pallar inte min miin menmen.. jaja lite ser ni av mitt hår.. det är inte lockigt.. men
det är typ vågigt..
föredrar nog mitt platta hår (Y) ska platta det nu haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0