casse

jag kom in på den festen som vi egentligen inte skulle blett insläppta på, fick reda på det
vid ca 6 tiden och jag va redan med ema och natti så det va lite för sent att berätta
och med tanke på att jag redan visste att ni inte skulle komma in så såg jag det inte vidare
nödvändigt att smsa det;) hoppas det går bra endå!

idag har jag varit hos mina kusiner på kalas "kul" ju ;)
känndes dock lite nördigt kul och as ball att jag vann dom båda med shakmatt när vi spela,
eftersom båda är extrem smarta;) aja tror inte att ni förstår vad det betyder men de gör
vi hahaha!
nu ska jag plugga och kolla klart på en film på 3an ska även planera min tattuering som
eventuellt ska göra snart kanske i helgen :D haha puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0