du är allt jag någonsin önskat, du är allt jag någonsin drömt

innan idag så blev det kaos för att när jag satt och skulle skriva steg 28&29 i engelska i
arenan så kommer sally och eve och hämtar mig och ema... för vi skulle ha kockduell!
vi som trodde att det va nästa vecka vi skulle ha det!?
aaah om jag blev irriterad, och inte nog med det så missade jag även min redovisning steg
19 i matte! lyckat ju! jävla hemkunskap:(
jaja så jag får redovisa varje dag nästa vecka istället! skit bra det ju!!! aaah jag kommer
dööö övertäckt med plugg papper! om knappt två veckor så åker skolans 9.or till
gamleby! :D eller vi kommer bara att gå i skolan nästa vecka så åker vi nästa måndag:D
niceprice på det! sjukt kul kommer det att bli, men nu ska jag och eve göra v oss en
aning för sen kommer hampe, hansson & ema! så jag skriver senare! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0