lev dagen som om det är din sista

gav nyss med mig till ema och gick med på att träna.. så jag har en bra del att plugga
på när jag kommer hem till henne efter träningen också! -.- hoppas bara jag klarar
min redovisning imorgon också! haha annars jäklar! sen har jag 3 redovisningar på
torsdag, 2 steg i svenska och ett i matte. fredag blir det engelska redovisning. fick
flytta en del redovisningar tills veckan efter gamleby! inte bra det iheller men jag
får banne mig plugga på nu om dagarna... blir typ hem direkt efter skolan och plugga.
allt ska visas när jag kommer hem eller senare på kvällen vad jag har gjort -.-
men... det kanske behövs :P haha imorgon blir det dock ett undantag då jag ska träffa
hansson & så ska vi kanske va med hampe och eve, vi får se hur det blir :D
suddig bild sen igår... det blev inte så många vi tänkt haha men endå :P LOVE YA EMA!
kläder:
jacka- tommy hilfiger
någon brun grej- gina
linne- lånat av ema (odd molly)
shorts-bik bok
idag
fråga inte om bilden haha :P
fråga inte om denna heller!
nu ska jag byta om till träningen! haha T T Y L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0