you belong with me

vaknade nyss.... imorgon är det skola -.- hatar söndagar för i mitt läge just nu så
betyder det plugg hela dagen -.- -.--.-
det finns bannemig inget värre än att pluga på helgen... men jag måste....
i veckan måste jag och mina rumskompisar i gamleby börja planera lite inför
det:D:D kommer sakna en del här hemma och en person väldigt mycket... men
jag kommer att ha kul där och det är bara en vecka ungefär:P
nu ska plugg papprena fram så jag kan redovisa allt jag ska i veckan ;)
hade fint allesammans

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra blogg, men försök att lägga in fler bilder som du gjorde för ett tag sedan. Du skrev i ett inlägg att du hade köpt en ny vinterjacka & att du skulle visa upp den, kan du inte visa den? :D

vore jättetacksamt!!!! :D

2010-10-03 @ 14:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0