äkta vänskap rostar aldrig!

evelina hjärtat mitt! jag älskar dig av hela mitt hjärta och jag stödjer
dig till 100% i allt! du är inte värd det här! men du ska veta att jag
finns för dig, dag som natt. sol som regn. huset mittemot har alltid
platts för dig (mitt hus) du förkänar det bästa... ännu en gång, jag
älskar dig du är som en syster för mig, är du ledsen, blir jag också
ledsen..
vänner är som skor, man går bäst med dom gamla, & du och jag har
vatt vänner hela fucking livet! aldrig får skorna gå isönder!

Kommentarer
Postat av: tacksam för svar

vad har hänt du kanske nt behöver säga vad som har hänt men vad handlar det om snälla svara?:)

2010-09-12 @ 20:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0