ert ord är min lag... ibland:D

i helgen så har jag vatt med evelina och vi har till stor del varit med hansson och
hampus, bilder, visst det finns men jag har dom inte så ni får gärna hejda er lite
med det!
i fredas... vad gjorde jag då.... hmm jo drog på typ fest med eve och pågarna
i lördas, upp tidigt som satan och kollade fotboll på vip. sen va hemma hos mig
med pojkarna och sen på kvällen kom min syssling och hennes pappa hit och
sa hej innan de skulle tillbaka till sthlm! sen ut och träffa jonas ema och linda,
fortfarande med de andra pojkarna:D
idag, höganäs och hyllinge sen har jag varit hemma för pappa tycker att det är dags
att jag blir av med min förkylning! och jag håller med!

har också sovit med evelina hela helgen: freda till lörda- hos eve
lörda till idag- hos mig;)
men som sagt bilder kommer imorgon kanske eller på tisdag!

vad tycker ni? ska jag börja med att skriva sammanfattning med bilder och
text om vad jag gjort under veckan som vatt och helgen?
isf berätta gärna det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja gör det.och ibland så skriver du hejdå nu drar jag ut.men skriv istället hejdå nu drar jag ut tex med vilka elr vart det blir roligare då och intresantare :D

2010-09-19 @ 20:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0