min dag!

06.30 gick jag upp och ducha, fönade sen håret och platta och ja you name it! 07.55
gick jag till bussen, 08.00 körde bussen. 08. ... något i skolan
samling och sånt där, sen jobbade jag med min engelska och redovisade den sen, eller
jag lämnade in den rättare sagt. fick även med jacob på att göra sitt steg(samma steg)
så nu är även mitt steg 26 inlämmat!
efter det så letades recept till kock duellen! blev en del letande osv. sen efter skolan
14.00 så stack jag eve och ema till dunkers. eve följde med mig till min sångpedagog
och ema gick på sin trum lektion. efter det så åkte vi till ema och satt utanför henne
ett tag, sen kom hampe, emil och jonas så snackade vi där ett tag. sen stack jag hem
sen ringde adam L och fråga om jag ville ut med han och jonas K för dom va utanför
mig. så jag gick ut så satt vi där och flabbade ett tag. sen in och nu ska jag snart ut
igen och träffa eve hampe och jonas! detta är min dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0