one step at a time

ble såhär nu, väntar på att niklas ska komma hem. han har varit iväg i hela 2 månader
och jobbat nu typ "/
så vi ska ner och käka middag tillsammans snart här i familjen.
sitter och pluggar på min engelska steg 26 som jag ska redovisa imorgon!
idag redovisade jag även steg 27 i engelska så nu har jag bara 2 steg kvar så har jag
gjort alla steg jag måste i engelskan!!!!! :D
happy face!!!:D:D
annars så har dagen varit som vanligt i skolan typ, en del snack asu! varit i stan och
käkat på lunchen annars inget mer än jobbat lite med svenska & redovisning är vad
som har gjorts idag!
de va allt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga ut en bild på din kompis evelina sidecut?:D

2010-09-22 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0