stop and steare


förlåt för alla misstag förlåt för allt, jag pallar inte detta mer. orkar inte dölja mina känslor
känslor som först nu svällar upp så jag mår illa av dom... jag är glad men samtidigt ledsen
det känns som allt jag gör blir fel! fanfanfan! jag pallar inte mer!


innan ikväll så stack jag och eve snabbt som tusan till tjollen och träffade jullan och hennes
vänner, rätt gulligt då några av dem berättade att dom läste mig blogg, och om ni nu läser
detta så hej på er tjejer :)
jag och eve sitter här och är sååååå sociala med varran, hon sitter och skriver på mobilen
och jag sitter vid datan! jätte bra, inte nog med det så har hon dratt med mig på en match
som vi ska se imorgon klockan 10 !? ja som trodde att det skulle bli att sova ut nu i
helgen men icke sa nicke! imorgon ska jag och eve laga mat och träffa booysen!
nu har jag inget mer att skriva
puss och natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0