You ever love somebody so much You can barely breathe When you're with them You meet And neither one of you Even know what hit 'em...

.
.
.

jag är så sjukt trött, uttråkad, förkyld och allmänt ... vad ska man kalla det?.... irriterad
just nu! men det går väll över... hoppas jag.
jag och eve va nyss och kolla hbk 95or på konstgräset på vip mot mff. pågarna van
med 2-0. niceprice! mamma och jag har snackat lite idag om att jag kanske ska skaffa
moppe! glad:D:D så vi ska snacka lite mer om det nu senare ikväll. då blir de att jag &
eve tar kort tillsammans. aja nog med information! nu ska jag ner! puss
oj, btw dagens klädsel blev:
oversise tröja- veromoda
tunika-gina
tights- gina
halsduk- lånad av fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0